An Unbiased View of دانلود فیلم deep water

Wiki Article

باب اسفنجی,انیمیشن جدید,دانلود انیمیشن جدید,دانلود فیلم بزرگسالان,فیلم ایرانی رایگان,دانلود فیلم,فیلم خارجی جدید,دانلود رایگان فیلم ایرانی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم خارجی جدید آخرین ارسالی ها

در این فیلم بازیگرانی همچون احمد مهرانفر، پژمان جمشیدی، نازنین بیاتی، محسن کیایی، زیبا کرمعلی، نادر سلیمانی، امید روحانی و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اولین پخش این فیلم در تاریخ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ در سینماهای ایران انجام شد و سپس فیلم برای اکران آنلاین از تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ به نمایش در آمد.



اما پس از مدتی با او دوست شده و زمین‌دار بزرگ تصمیم می‌گیرد از حسن و عطا حمایت کرده و تمام هزینه تولید آلبوم موسیقی آن‌ها را تقبل کند. در این مسیر ناگهان اتفاقات عجیبی روی می‌دهد که هر سه آ‌ها را دچار دردسرهای بزرگی می‌کند و…

خلاصه داستان : دامون که به تازگی از مربی گری یکی از باشگاه‌های پرطرفدار فوتبال برکنار شده، با زنی مواجه می شود که سال ها قبل با او در ارتباط بوده است.

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید. نام شما :

پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، امیر جعفری، بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، ریحانه پارسا، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی فرد و علیرضا خواجه‌نیا

دانلود آهنگ شهريار به نام پيرم و گاهی دلم ياد جوانی ميکند

حسن و عطا پس از سال ها به ایران برمی گردند. آن ها به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان‌ ها می‌ پردازند، پس از مدتی سودای خوانندگی آن ها را رها نمی‌ کند تا این که تصمیم به انتشار آلبوم موسیقی می‌ گیرند. اما به لحاظ مالی در تنگنا هستند پس تصمیم می‌گیرند به سراغ یک زمین‌ دار بزرگ در لواسان که نقش او را بهنام بانی بازی می‌ کند رفته او را بدزدند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دانلود رایگان فیلم سینمایی بوسه در باران با لینک مستقیم

بهنام بانی در این فیلم نقش فردی را داشته که ملک دار بزرگی است و عاشق خوانندگی هم است اما به طور کلی در اوج صدایش فالشی بشدت زیادی وجود ?????? ???? ??????? داشته و همین سبب می شود خود را همیشه پنهان کرده و در عموم صدایش را به اشتراک نگذارد.

شما اینجا هستید : صفحه اصلی دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم سگ بند مهران احمدی با کیفیت عالی

Report this wiki page